Címlapok

ARCHÍVUM

2021. Február 18.

LEGNÉZETTEBB HIVATaLOS POLITIKAI REKLÁMOK

Joe Biden

 1,4 millió megtekintés (Twitter)

1,6 millió megtekintés (Twitter)

Boris Johnson

  125 ezer megtekintés (Facebook)

  202 ezer megtekintés (Facebook)

  120 ezer megtekintés (Facebook)

  208 ezer megtekintés (Facebook)

  197 ezer megtekintés (Facebook)

  614 ezer megtekintés (Facebook)

  729 ezer megtekintés (Facebook)

  325 ezer megtekintés (Facebook)

  257 ezer megtekintés (Facebook)

  193 ezer megtekintés (Facebook)

  245 ezer megtekintés (Facebook)

Matteo Salvini

  212 ezer megtekintés (Facebook)

Olaszország érdeke a legelső.

  418 ezer megtekintés (Facebook)

Lampedusa.

  248 ezer megtekintés (Facebook)

Légibemutató az olasz trikolór színeivel.

  3 ezer reakció (Facebook)

Salvini a lányával vásárol.

  12 ezer reakció (Facebook)

Valentin-nap, 2021.

  85 ezer reakció (Facebook)

Poszt szövege: „Boldog vasárnapot és boldog Valentin-napot mindenkinek, a szerelmeseknek, az álmodozóknak, a szenvedőknek, és azoknak, akik a világ jobbá tételén dolgoznak és soha nem adják fel.”

GIOrgia Meloni

 21 ezer reakció (Facebook)

Légibemutató az olasz trikolór színeivel.

 145 ezer reakció (Facebook)

 14 ezer reakció (Facebook)

A PD és az M5S a bankok kezére játszik a cashback jelenség megteremtésével.

 15 ezer reakció (Facebook)

A haszontalan intézkedésekkel a kormány félrekezelte helyzetet, az események pedig gazdasási és egészségügyi krízishez vezettek.

 19 ezer reakció (Facebook)

Karikatúra a mainstream média működéséről (Meloni arra utal, hogy elferdítik az igazságot és a szokásos közhelyeket puffogtatják, pl. mindenki fasiszta, aki nem ért egyet a kormánnyal).

EMMANUEL MAcron

Az 1989 óta működő Francia Kórházi Alapítvány – jelenlegi elnöke Brigitte Macron –  új kampányvideója. Az Alapítvány célja a kórházi ellátásra szoruló gyermekek és fiatalok életminőségének javítása.

Általános (Politikai)